Paso de CarrascoPengubah dan pengubah kotakCara menghasilkan

  • masa pelepasan:2024-04-23 21:56:27
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:275
  • Penerangan pantas:

    Paso de Carrasco,Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak.

Kandungan artikel

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Paso de CarrascoPenukar jenis kering biasa adalah peralatan elektrik yang penting dan tekanan terus diatur. Namun, kerana keperluan tertentu, penukar jenis kering juga akan meningkatkan tekanan, dan seluruh proses meningkatkan tekanan sangat kompleks, dan terdapat banyak prinsip.

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Al FashnSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, penukar mesti ditempatkan selama jam,Paso de CarrascoBerapa banyak pengubah 1000 KVA, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.


Paso de CarrascoPengubah dan pengubah kotakCara menghasilkan



Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Pengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Rekomendasi maklumatDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api,Paso de CarrascoPengubah tenaga tinggi kuasa, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang,Paso de CarrascoParameter pengubah kuasa, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,


Paso de CarrascoPengubah dan pengubah kotakCara menghasilkan



Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Fokus pada PembangunanApabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Ia boleh dilihat dari atas yang dari perspektif penyimpanan kuasa dalam beberapa kes, Walaupun kurang dari & ldquo; Great Lars, naga kecil & rdquo; Oleh itu, kehilangan muatan penuh dan muatan pengubah mesti dianggap dalam pengiraan, dan keputusan boleh dibuat dengan betul dalam terma pengurangan kuasa atau penggunaan kuasa. Menurut korelasi antara kadar muatan dan kapasitas penukar: . Kadar muatan penukar dan simpanan kuasa akan dibawa ke dalam formula: indeks muatan penukar, iaitu, muatan operasi dan kapasitas nilai penukar . Sekarang ia diperlihatkan oleh contoh bahawa kedua- dua sisi elektron akadacal menyentuh jenis tanah kaki kaki mencari turunan P, dan kemudian mengurangkan kehilangan kuasa aktif penukar kuasa besar dari kehilangan kuasa aktif penukar kapasitas kecil: iaitu, formula dikurangkan Indeks muatan adalah indeks muatan apabila kehilangan operasi pengubah kecil dan kadar besar, dan kadar besar apabila kehilangan tembaga khusus sama dengan kehilangan besi.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Paso de CarrascokV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

AradhippouMaklumat produk lain
  • Saint PetersburgJembatan naik hidraulik bergerakPeluang baru untuk pembangunan

    Saint PetersburgJembatan naik hidraulik bergerakPeluang baru untuk pembangunan

  • GreensboroJembatan pengangkutan yang tetapMengurangkan penggunaan tenaga adalah kuncinya

    GreensboroJembatan pengangkutan yang tetapMengurangkan penggunaan tenaga adalah kuncinya

  • GreensboroPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiApakah faktor yang mempengaruhi pembelian

    GreensboroPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiApakah faktor yang mempengaruhi pembelian

  • GreensboroLift tahap hidraulikApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim

    GreensboroLift tahap hidraulikApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim

  • NajafPengubah kuasa tiga fasaApakah ciri aplikasi utama?

    NajafPengubah kuasa tiga fasaApakah ciri aplikasi utama?

  • Seorang Naslift hidraulikKaedah pengeringan industri

    Seorang Naslift hidraulikKaedah pengeringan industri

  • Seorang NasJembatan naik hidraulik tetapPasaran komoditi mempunyai kesan yang lebih besar

    Seorang NasJembatan naik hidraulik tetapPasaran komoditi mempunyai kesan yang lebih besar

  • BagusJenis bergerak hidraulik paksi naikModel inovasi

    BagusJenis bergerak hidraulik paksi naikModel inovasi

  • segera:Peringatan: Maklumat Paso de CarrascoPengubah dan pengubah kotakCara menghasilkan memberi anda Paso de CarrascoPengubah dan pengubah kotakCara menghasilkan oleh syarikat kami, perkhidmatan Paso de CarrascoPengubah dan pengubah kotakCara menghasilkan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Paso de CarrascoPengubah dan pengubah kotakCara menghasilkan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Paso de CarrascoPengubah dan pengubah kotakCara menghasilkan. Paso de CarrascoPengubah dan pengubah kotakCara menghasilkan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Paso de CarrascoPengubah dan pengubah kotakCara menghasilkan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!